träning och stolt

Den här veckan går nog till historien. I söndags var det WE ridning, i måndags red jag på igenridning, tisdags promenad med kompis, ridning i går och idag.


Dessutom åkte jag och en kollega och tränade på lunchen i går på gym. Tanken är att vi ska försöka åka i väg minst en gång i veckan tillsammans på gym.


En känsla av djup tillfredställelse och nöjd över all rörelse denna vecka. Dock infann sig viss träningsvärk när jag rullade ur sängen i morse :)


Vågen visade 0,5 ner denna vecka, jag har verkligen försökt att behärska mig (1 återfall dock) och försöker förnimma alla fina klänningar jag vill ha på mig i sommar. Jag har däremot ingen karaktär så fort något gott erbjuds kastar jag mig över godis eller annat utan ens en minsta eftertanke. Jag tackar inte ens nej. Hopplös. Sen kommer ångesten, självföraktet och besvikelsen.


I dag ska det serveras fika på jobbet så jag har helt enkelt planerat att häcka på rummet tills faran är över.


Jag försöker skriva upp allt i viktväktarappen och inte tänka att det som inte skrivs finns inte. Jag är expert på att ljuga för appen och mig själv.


Suck.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering